Logo HartaPloiestiului.ro

Primaria Municipiului Ploiesti

Adresa: Bulevardul Republicii nr.2
Telefon: 0244 515.982; 0244 516.699
Fax: 0244 513.829
In direct cu Primaria: 984; 0244 595.063
Telefonul Primarului: 0800 800 884 - acces gratuit nonstop
Localizare: Bulevardul Republicii, Ploiesti, PH, ROMANIA
Deschide Site Primaria Municipiului Ploiesti

Imagini din zona (6)

Imagini oferite de Panoramio
Ploiesti
City Hall, Ploiesti
Ploiestiii pe 1 ian. 2012. Artificii.
Coltzul Prefecturii!
Ploiesti, City Center #17
Casa Alba, Ploiesti - Primaria, Prefectura, s.a.m.d.

Comentarii

77
Irina Radulescu - 31 May 2012, 07:45 am
As vrea sa va intreb, onorata primarie, de ce pana acum nu ati facut premiera in Romania cu taloanele de pensie municipala?!
Daca aveti un respect pentru pensionarii acestei tari, care au platit o viata CAS-ul, cum s-a permis inca o data sa se opreasca din pensie? Mai mult, am platit CAS pentru toate veniturile peste salariu (acord global). De ce nu s-a luat in calcul? De ce nu faceti in premiera nationala?
As dori ca primaria acestui oras sa propuna la nivel de tara in premiera reducerea TVA-ului, sa fie mai mic la toate cumparaturile, nu 24%. Cum vi se pare aceasta premiera nationala?
76
Irina Radulescu - 31 May 2012, 07:32 am
Sunt total nemultumita, domnule primar, deoarece nimic nu se realizeaza pana la capat. Ma refer la parcarile din str. Ghe. Grigore Cantacuzino - s-au amenajat parcarile, iar trotuarele au ramas deteriorate. Acestea dau un aspect foarte urat strazii, mai ales ca este artera principala, bl. 3C1, 3C2, 3D1, 3D2.
- Spitalele nedotate cu medicamente si personalul care lasa de dorit
- Locurile de munca care nu sunt creeate asa cum v-ati laudat la inceputul mandatului
- Izolarea blocurilor
- Praful care exista pe strazi, curatenia lasa de dorit
- Cainii care umbla ca la ei acasa in haita si ne ranesc, ne ataca - terminati cu ei, cum era pe vremuri, dau aspect urat orasului
Si terminati cu promisiunile pe care le faceti, nu mai trimiteti taloane de pensie municipala, este rusinos sa uzati tocmai acum in campania electorala. Cine poate crede aceste porcarii?! Sunt familii care lucreaza pentru buget si traiesc din 700 de lei, ce parere aveti?
75
Stefan Costache - 30 Apr 2012, 09:50 am
Stimate Capetenii, voi treceti prin cartierul Cina, pe strada Tarnave?! Veniti sa vedeti cum se degradeaza blocurile pe zi ce trece, tencuiala cade, peretii se crapa, instalatiile curg... Veniti sa vedeti cum lucreaza o hoasca de 75 de ani la asociatia PT2. Unde e calculatorul, civilizatia, progresul?! Voi stiti ca nu putem vinde, ca nu avem unde sa ne mutam?! Ati amenajat parcari in tot orasul dar nu v-ati uitat intre blocul A4 si A5, ati lasat noroiul... Voi ati locui asa? Sa va intreb de fonduri europene, de modelul altor state DIN EST, de cei nepasatori din primarie care se gandesc la avans, lichidare si... ciuguleala? Ce sa va facem: sa va injuram, sa manifestam, SA VA VOTAM? Nici voi nu stiti...
74
Coman - 14 Feb 2012, 08:40 am
Stimati angajati, cetatenii municipiului Ploiesti va solicita sa va faceti treaba pentru care veniti la serviciu. In caz contrar sunt atatia ce asteapta sa va ia locul!... Iar v-a prins iarna pe picior gresit??? Apropo... nu uitati "iarna nu-i ca vara".
Strazile, nu numai cele principale, trebuiesc dezapezite... la treaba!
73
Daniel Petre - 13 Feb 2012, 10:11 pm
In urma sesizarii ADPP SUG Ploiesti ca strada Mandra din municipiul Ploiesti este inzapezita si ca solicitam un utilaj de dezapezire, avand bolnavi cronici care ar putea avea nevoie de Ambulanta, a venit un utilaj care a facut partie doar la intrare, acolo unde locuieste cineva de la primarie, in rest blocand cu zapada tot accesul spre blocurile din partea de nord a strazii. Va rog sa vina cineva sa vada ca pur si simplu primaria ne-a inzapezit de tot. Este imposibil sa mai iesim cu masinile acum dupa interventia Primariei.
De ce Domnilor Primar si reprezentanti ai Primariei va bateti joc de niste oameni batrani si neajutorati, in zapada? In situatia in care unul dintre noi, fiind destul de multi oameni batrani si bolnavi aici in aceasta zona, are nevoie de o interventie medicala acuta, ce facem acum dupa ce utilajele d-voastra ne au blocat definitiv? Cui sa ne mai adresam???
Poate doar bunului D-zeu...
72
Vali - 06 Jan 2012, 01:08 pm
Domnule primar Volosevici, ai promis, ai mintit cu nerusinare cu privire la cartierul Mitica Apostol, faci discriminare intre cetatenii de la case si cei de la bloc, carora le subventionezi caldura de 2 ori, o data la toata lumea si o data la cei saraci. Faceti treaba asta si la case, dar masa electorala este la bloc nu la case. Favorizati firme particulare, private (Dalkia) din bani publici, va laudati cu centru orasului, dar uitati ca sunt oameni care inoata prin noroi, care nu au apa potabila pe strada, nu au gaze pe strada, nu au canalizare, nu au asfalt, nu au curent si iluminare stradala.
Platesc rovineta ca sa ajunga in oras, si va laudati peste tot cu realizari. Am promis = am mintit! Vin alegerile, ce mai mintiti, acelasi minciuni, sau le-ati mai schimbat?
Rupem masinile in doua pe strada plina de gropi, nu ati trimis un buldozer macar sa mai indrepte noroiul...
71
Mihaela - 08 Dec 2011, 09:39 pm
Subsemnatii, locatari ai blocurilor R6, R5 si TCI (40) care sunt situate in spatele Policlinici Cina va aducem la cunostiinta uramatoarele:

Din cauza faptului ca aceste blocuri sunt situate in vecinatatea rromilor care locuiesc pe strada Viisoarei si in imprejurimi, intampinam o serie de probleme grave de zi cu zi din partea asazisilor "vecini" (romii), pe care vi le relatam mai jos in detaliu.
Astfel, va informam despre hartuirea locatarilor batrani si copii, a fetelor ce merg la scoala si a gospodarilor ce merg la piata, cerandu-le bani, injurandu-i si bruscandu-i, daca nu li-se satisfac aceste doleante uneori smulgandule bagajele sau diverse bijuteri. Sunt in bloc oameni care au fost invinetiti din cauza imbrancerilor cauzate de acesti romi. Aceste fapte sunt facute de copiii romi care au varste de pana la 20 ani. Acesti copii romi creaza probleme fiind in grupuri de 4-7 insi, ceea ce ii face sa fie foarte indrazneti si insistenti.
70
Vali - 10 Nov 2011, 03:44 pm
Va rog sa puneti in functiune semafoarele de la intersectia strazilor Marasesti cu Padina, respectiv Cosminele sau cel putin montati niste limitatoare de viteza pentru ca ar fi absolut necesare. Si pentru pietoni si pentru conducatorii auto intersectia respectiva prezinta un real pericol. Va rog analizati propunerea!
69
Vecini ai familiei Matei Cornelia - 12 Oct 2011, 02:24 pm
Daca sunteti intradevar crestini si aveti frica de Dumnezeu va rugam sa luati in seama acest caz disperat al familiei Matei din strada Postei nr 3. Spatiul in care locuieste familia Matei, compusa din 4 persoane, este al primariei. De mai multa vreme doamna Cornelia Matei, care este intr-un stadiu foarte avansat de cancer, v-a cerut ajutorul sa ii racordati la conducta de gaze. Daca aceasta femeie continua sa stea in frig, noi credem ca nu o sa mai prinda sarbatorile de iarna si ne gandim ca poate in aceasta primarie mai sunt si oameni cu frica de Dumnezeu. Va rugam din suflet ajutatii, ca sigur Dumnezeu nu va ramane dator la nimeni. Va multumim anticipat!
68
yzy - 05 Oct 2011, 05:00 pm
Buna ziua,
Am rugamintea de a dispune verificarea societatii Inspet Ploiesti, daca detine autorizatie de constructie gard si demolare cladiri, pe terenul fostei sucursale Mecta Ciprom Ploiesti.
Am foarte mari indoieli cu privire la suprafata de teren pe care acestia intentioneaza a o ingradi.
Terenul care apartine domeniului public si pe care Inspet doreste sa il acapareze este situat in partea stanga a podului, cum cobori podul pentru a ajunge in Bereasca. De la baza podului, daca o luam la stanga, pe strada Crasmaritelor se face imediat in stanga o strada asfaltata. In stanga acestei strazi este situat acel teren care este de domeniu public, iar in dreapta sunt terenurile detinute de Inspet si fosta Mecta.
Daca masuram suprafata de teren pe care Inspet urmeaza a o ingradi pana la sfarsitul saptamanii acesteia vom constata ca este vorba de aproximativ 1.2 km de gard.
Va atasez un link cu harta zonei in care puteti vedea clar care sunt suprafelele detinute de Mecta.
67
Ionescu - 23 Sep 2011, 12:07 pm
Raspunde cineva la aceste mesaje?
Ce faceti cu poluarea zilnica din oras?
Parca vin alegerile in 2012?
66
Aurelia - 21 Sep 2011, 09:38 pm
Ce blocuri vor intra la reabilitare termica-izolare in anul 2011? Blocul 6 de pe strada Infratirii o sa fie reabilitat in acest an? Astept raspunsul dvs. Va multumesc anticipat.
65
Cecilia Ezaru - 15 Sep 2011, 01:41 pm
Locuiesc in zona Barierei Bucov, unde suntem intoxicati zilnic cu miros de gaze de la Rafinaria Lukoil. Chiar nu se poate face nimic? Este o totala nepasare privind sanatatea noastra!
Banuiesc ca firma mai sus mentionata prefera sa plateasca amenzi lunare decat sa dea banii necesari pentru echipamente/utilaje/filtre care sa nu mai polueze in acest mod. Organele abilitate cred ca nici nu iau in seama multele plangeri sosite pe aceasta tema.
Aerul este irespirabil! Vrem sa aerisim locuintele dimineata si seara, insa trebuie sa stam cu geamurile inchise! Nu sunt de ajuns temperaturile ridicate din cursul zilei, ne mai trebuie si o doza buna de gaze...
Am vazut ca mai sunt o multime de reclamatii privind acest lucru si inclin sa cred ca si interventia mea va fi la fel - o pierdere de vreme. Se vede ca va preocupa... Vai de sanatatea copiilor!
Chiar, va fi inaugurarea noului stadion pe 23.09.2011 pe seara. Va invit cu mare drag in "aerul" si "atmosfera" din zona Barierei Bucov!
64
Mihaela09 - 12 Sep 2011, 09:28 am
Pe strada Gradinari nr. 6, colt cu Ion Ghica nu este canalizare. Se strange apa dupa fiecare ploaie, stropind gardul, uneori si trecatorii, iar de multe ori miroase ingrozitor. Cand s-a asfaltat strada I. Ghica de catre firma care a asfaltat si strada Theodor Aman, a venit un domn Manole de la primarie si ne-a promis... multe! Nu s-a facut nimic, a constatat si nereguli si nici nu l-a deranjat ca dupa o saptamana de la asfaltare a iesit papadia prin asfalt! Sa vorbim si de mizeria si mirosurile provenite de la caini si pisici. Ce facem cu aspectul deplorabil pe care il are cartierul din cauza acestor animale si acelor iubitori de ele care transforma spatiul verde in maidan? Protectia celor care doresc verdeata, aer curat liniste si siguranta unde este?
63
Neli - 06 Sep 2011, 04:17 pm
Domnule primar, locuiesc pe strada Decebal. In fiecare seara si dimineata se simte un miros puternic de petrol si alte substante toxice pentru organism. Primaria nu a luat nicio masura, suntem gazati in fiecare zi. Garda de mediu nu a luat nicio masura, nu va intereseaza decat daca suntem la numar pentru votare sau recesamant.
Domnule primar, in primul rand sunteti OM...
62
Radu Ion - 02 Sep 2011, 01:37 am
Buna ziua Domnule primar.
Va rog sa verificati dosarul nr. 15156/281/2006 - restituire teren 15000m
in zona Gara de Vest - unde se face parcul, dosar respins pe motiv ca vor revendica teren si alte persoane in zona respectiva.
Multumesc, Ion
61
Alecsandru Gheorghe Cojocaru - 27 Aug 2011, 06:26 pm
Va rog sa luati masuri pentru starpirea omizilor care ne-au invadat curtile si casele.
60
Emilia Georgesescu - 12 Aug 2011, 10:34 pm
Municipiul Ploiesti este poluat in fiecare seara cu miros de petrol, care devine pe zi ce trece mai puternic. Oamenii sunt facuti sa traiasca in aer curat! O sa ne trezim cu totii cu boli de toate felurile si o sa fie prea tarziu, mai ales pentru copii. Traim in Europa, nu in Nigeria sau Zambezi! Exista drepturi la viata normala! Cum este posibil ca dupa atatea luni de poluare sa nu se ia nici o masura? A cui este incompetenta, ma intreb? Sa facem reclamatie - unde?? Primaria nu a facut nimic - cel putin din poluarea care este in fiecare seara, asta este concluzia.
59
Maria - 04 Jul 2011, 09:11 pm
Ce blocuri vor intra la reabilitare termica-izolare in anul 2011? Blocurile 14 si 15 de pe strada Ciprian Porumbescu o sa fie reabilitate in acest an? Astept raspunsul dvs. Va multumesc anticipat!
58
Alexandra - 23 Jun 2011, 08:43 pm
Locuiesc pe strada Alexandru cel Bun si poate, inainte de alegeri, va ganditi ca stati in Ploiesti, pe acesta strada centrala necanalizata si fara trotuare. Cum ne veti determina sa votam cu vidanjera in curte?
57
Robert Dragomir - 29 May 2011, 05:41 pm
In zona sud, bloc Gioconda, s-au aciuit circa 13-15 caini. Pe langa mizeria pe care o fac prin rascolirea gunoiului sunt periculosi si musca copiii si oamenii care trec prin dreptul blocului. Va rog sa luati masuri. Asa ceva nu se mai poate suporta. Dorim sa putem lasa copiii sa se joace in liniste la scara blocului si sa nu ii mai pazim de cainii fara stapan care si-au facut adapost in aceasta zona.
56
Domnisoara - 28 May 2011, 11:32 pm
De artificii aveam nevoie. Avem de toate, asta ne lipsea. Pentru 100 de gura casca, prapaditi bani. Primare, esti lamentabil, esti o rusine!
55
Andrei din Italia - 23 May 2011, 07:38 pm
De ce faceti pe prostii, domnule primar si tovarase Cozma? Umblati cu minciuna ca sistemati cartierul Prelungire Pictor Rozental ca sa va aleaga populatia. Eu v-am zis la telefon ca va dau in ziarele din Italia cu sapaturile pe care le-ati facut in Cartierul Unirii - Prelungire Pictor Rozental. Am sa le dau pe net ca dupa 2 luni v-ati apucat de treaba. Sunteti niste hoti. Tovarasul Cozma, lider de sindicat la Uzina 1 Mai pe timpul lui Ceasca...
54
Ionete - 20 Apr 2011, 01:23 pm
Domnule primar, locuiesc pe aleea Strunga, in blocul 39 C din cartierul 9 Mai.
In urma cu cca. 3 ani a inceput constructia unor blocuri ANL pe terenul viran situat intre blocul in care locuiesc si soseaua Vestului.
La vremea respectiva v-am mai trimis un e-mail la care nu am primit raspuns.
Amplasamentul acestor blocuri ANL, pe langa faptul ca nu respecta niste norme elementare, cum ar fi asigurarea spatiului pentru acesul masinilor de pompieri, a ocupat si spatiul in care parcam autoturimele.
Din cauza faptului ca aleea Strunga este o strada ingusta si nu poate asigura parcarea autoturismelor tuturor locatarilor, va rog sa luati in considerare amenajarea unei parcari asfaltate prin largirea acesteia pe spatiul destinat trotuarului in care parcarea sa se faca perpendicular pe axa drumului.
Incepand de ieri, 19.04.2011, aleea Strunga este in curs de reasfaltare, lucrare care se face fara nici cea mai mica responsabilitate, prin intinderea unui strat de cca. 3 cm, fara aplicarea unei amorse.
53
Mihaela Teaca - 23 Mar 2011, 10:53 pm
Locuiesc langa UZUC, unde sunt 3 haite de caini vagabonzi, adica vreo 10-12 caini. Pe tatal meu l-a muscat de i-a dat sangele o catea care a fatat de curand. Acum face injectii pentru ca a fost muscat rau. Am sunat la adapostul Bucov de multe ori sa se stranga si sa se sterilizeze acesti caini pentru ca se inmultesc mereu, dar nu s-a rezolvat nimic, spun da si nu fac nimic. Mi-e teama zilnic pentru copilul meu care trece prin zona la scoala. De ce nimeni nu ia masuri sa nu mai fie caini vagabonzi pe strazi? Domnule primar, poate reusiti sa faceti ce alti primari au facut in orasele lor, si anume sa nu mai fie caini vagabonzi pe strazi. Nici nu va imaginati ce multumire ati aduce oamenilor.
52
Mirela Dumitrescu - 22 Mar 2011, 10:01 am
Buna ziua Domnule primar. Sunt mama indurerata a unui baiat de 20 de ani, care consuma "minunatele" etnobotanice! Ma lupt de ceva vreme cu problema aceasta, fiul meu sufera de o depresie majora si este sub tratament cu antidepresive de 2 ani, a fost internat de 2 ori cu ideatie suicidara. Va cer sprijinul, in numele tuturor parintilor care se confrunta cu aceasta problema, sa luati masuri pentru inchiderea acestor magazine de vise, care ne omoara copiii. Cu siguranta sunteti parinte si cred ca ne intelegeti disperarea. Patronii acestor magazine fac bani grei, iar noi stam si ne privim copiii murind cate putin. Va rog sa luati masuri si in acest sens!
51
Maria - 18 Mar 2011, 01:53 pm
Locuiesc in cartierul Ploiesti Nord, zona McDonald's.
Sunt haite de cainii vagabonzi care au devenit agresivi si deseori facem adevarate curse sa ne putem apropia de statia de autobuz.
Dorim rezolvarea cat mai urgenta a acestei probleme care a devenit foarte grava si ne domina.
Va multumim.
50
Virgil Dascal - 13 Oct 2010, 11:12 am
4 intrebari:
- in ce conditii se pot amenaja boxe la subsolul blocului care nu a fost prevazut din constructie cu astfel de incinte?
- daca aceste boxe sunt deja amenajate si sunt legale, se modifica suprafata spatiilor considerate comune din bloc?
- este normala aductia de curent electric in boxe chiar daca se face din apartamentele celor ce ocupa aceste spatii, fara nicio aprobare sau proiect?
- care este documentul in vigoare ce reglementeaza cota de participare la cheltuielile de incalzire a spatiilor comune in conditiile in care in bloc sunt si detinatori de centrale termice de apartament?
49
Constantin Zaharia - 16 Sep 2010, 12:13 pm
Felicitari pentru actiunea de reabilitare a covorului asfaltic!
Urgenta mare: strada Ienachita Vacarescu, din acelasi cartier, de cand ne-am mutat, adica de prin 1982, nu a fost asfaltata niciodata! La ora actuala arata ca un teatru de razboi, mai ales ca au fost sapate diverse santuri pentru apa, gaze, canal, dar nimeni nu le-a adus in starea initiala!
Va rog mult, in numele multor cetateni, sa includeti de urgenta si aceasta strada!
48
Georgeta Ciobanu - 06 Jul 2010, 10:44 pm
Domnule Primar,
locuiesc in Ploiesti, pe Aleea Laurilor bl 32A, sc. B, ap. 25. In blocul meu a fost oprita apa calda din data de 1 05 2010 din cauza datoriilor la intretinere cumulate de locatarii restantieri. Pana la aceasta data nu a fost recuperata nicio suma si nici nu cred ca va fi prea curand recuperata. In aceste conditii noi nu vom mai avea caldura... Eu intentionez sa pun o centrala de apartament, dar Dalkia nu vrea sa aprobe debransarea din cauza datoriilor asociatiei, si chiar daca datoriile ar fi platite - ceea ce nu se poate - eu, locatarul care plateste la zi tot, nu pot sa ma debransez, motivul fiind ca sunt singura care vrea debransarea.
Acum eu va intreb pe dvs., e posibil ca cineva sa ingradeasca dreptul unui om de a trai in conditii normale? Ce sa fac? Va rog raspundeti!
Multumesc.
47
Georgeta Andrei - 01 Jul 2010, 11:41 am
in legatura cu reteaua de gaze din Mitica Apostol - sa ne mai facem sperante?
46
Sitaru C - 21 Jun 2010, 06:13 pm
D-le primar, locuiesc pe strada Aprodul Purice nr. 23 din 03.01.2004. De cand locuiesc aici am intampinat o gramada de probleme, cum ar fi: de la vecina din fata, de la 21, imi arunca mizerii in fata usii, casele fiind foarte apropiate, WC nu l-a scos de 20 de ani - spun vecinii, este un miros insuportabil, mai ales acum vara, am facut gardul dintre noi pe banii mei, fara ajutorul lor, iar acum a asezat toate mizeriile pe el ca sa-l dea jos, cum era si celalalt, iar vecinul de la 23 creste porumbei la 6m de geamul meu. Daca cititi acest mesaj sau mai bine zis strigatul unor oameni disperati, incercati va rog sa-mi raspundeti si sa ma indrumati ce sa fac. Cu respect si multa stima, Cornelia Sitaru.
45
Ioan - 03 Jun 2010, 09:03 pm
Domnule Primar,

Ia uitati aici o excrocherie care se cam intampla de 20 de ani. Cereti dumneavoastra de la contabilitatea teatrului, ca este subventionata de Primarie, cat a castigat per total directorul Lucian Sabados, atat din salariul de director cat si din colaborari de regie, adaptare scenica, coloana sonora, etc. pe care directorul le semneaza tot lui, in calitate de beneficiar. Si inca ceva: Lucian Sabados nu este regizor.
Si ar mai fi ceva: in 20 de ani nu s-a dat niciodata concurs pentru postul de director al teatrului, numirea de director ii vine odata la 5 ani la secret, in plic. Legea zice ca ar trebui sa se desfasoare un concurs cu anuntarea lui in presa si la avizierul teatrului. Este un caz in care cineva isi transforma institutia in mosie personala.
Si ar mai fi si altele...
44
Mariana - 22 May 2010, 04:34 pm
Domnu' primar, ma refer la cei care iau bani degeaba in orasul nostru. Cand zice domn' Basescu ca da afara functionari publici are dreptate, ca si aici la noi sunt o gramada, si la Primarie si la Fisc si la Casa de Cultura, unde stau toata ziua la cafele si tigari, si mai isi fac si program lejer. La Casa de Cultura, ieri, cand am cautat o doamna, era ca la balamuc - multe doamne isi beau cafeaua, fum de-l taiai cu cutitul... De ce le dati bani la astia care stau si fumeaza? Cucoanele astea ce productie fac acolo? Ia sa trimiteti un sef mai mare sa vada ce e pe acolo.
Daca te duci si ceri audienta la dumneata, daca nu le dai ceva nici nu te baga in seama.
43
Mirela - 04 May 2010, 08:39 pm
Buna seara, Domnule primar. Locuiesc pe Aleea Cimbrului, Complex Mic Nord si vreau sa va aduc la cunostinta ca sunt mai multi caini decat locatari in aceasta zona.
42
Cornelia - 11 Mar 2010, 11:04 am
Si cu ce luam de la banca, drept credit de nevoi personale, vom fi nevoiti sa chemam institutia, ce cu mare onoare o conduceti, in fata instantei, sa ne despagubeasca si sa "acopere"... daca nu gropile din asfalt, "gaurile" din buzunarele cetatenilor!
4. Dupa iarna ce se va termina, asa cum am avut experienta in urma ninsorilor precedente, datorita materialului antiderapant imprastiat in actiunea (desfasurata pe bani publici) de dezapezire a carosabilului, vom respira acelasi aer plin de praf (pulberi care se ridica pana la 20 m inaltime!) si vom trai in aceeasi atmosfera "cetoasa" lasata in urma fiecarei masini care trece pe strazile "frumosului" Ploiesti!
In speranta ca cineva va lua masuri (nu doar in campania electorala!) si va administra cu maxima responsabilitate si cu grija majora pentru cetatenii acestui oras, intreaga problematica, cu care ne confruntam (si vorbesc in calitate de cetatean cu simt civic!) zi de zi, va doresc succes in indeplinirea atributiunilor.
41
Cornelia - 11 Mar 2010, 10:56 am
Buna ziua,
Locuiesc in zona Malu Rosu (bl. 117), intersectia cu strada Carol Davila. Va semnalez urmatoarele:
1. parcarea blocului arata ca dupa razboi, cu transee in lung si in lat;
2. cainii vagabonzi stapanesc zona si latra incontinuu, intreaga noapte, intalnindu-se in haite si ducand adevarate "lupte de supravietuire si castigare de teritorii" - fapt care nu doar deranjeaza, dar si inspaimanta si limiteaza accesul in zona. Copii, batrani, indiferent de varsta suntem supusi aceluias "regim"!
3. Gropile nenumarate din carosabilul intregului Ploiesti, si mai ales de pe strazile care nu au fost considerate "principale", vor inmulti simtitor defectiunile autoturismelor personale si... in loc sa mai platim taxe si impozite locale, vom duce intreg salariul la atelierele de reparatii auto.
Pentru continuare, vezi comentariul de mai sus...
40
Gaby - 28 Feb 2010, 08:51 am
D-le primar, platim taxe si impozite degeaba, cainii ne ataca intre blocuri, masinile se distrug in gropile din asfalt. Va rog faceti ceva cu parcarea in zona Cameliel Nord (spatiul liber din spatele blocurilor 61, 62, 63) ca nu mai avem unde parca in zona. Multumesc.
39
Nicoleta - 25 Feb 2010, 09:11 am
Va rog foarte mult! Adunati toti cainii din zona Nord. Imi este frica sa mai trimit copilul la scoala!
Domnule Primar, sper sa cititi acest mesaj si sa luati masuri.
38
Stefan - 23 Feb 2010, 05:34 pm
As dori sa aflu daca strada Cosari din zona Cimitirul Bolovani va beneficia de canalizare in acest an.
Multumesc.
37
Annelisz Beldiman - 21 Feb 2010, 06:45 pm
Buna ziua, am solicitat si eu o audienta la domnul primar, dar nu am primit niciun raspuns. Solicit a ma ajuta si pe mine cu un loc de munca.
36
Nicolae - 05 Feb 2010, 07:51 pm
Mama mea are domiciliul stabil in Ploiesti, str.Ion Neculce nr. 7, are o pensie de urmas de 138 lei, ne-recalculata de Casa de Pensii sector 4, Bucuresti pe motiv ca a fost pierdut dosarul. Are 84 de ani si nevazatoare 50%. In ce conditii poate benefica de prevederile H.G. nr. 600/2009 privind ajutorul alimentar?
35
Costel - 04 Jan 2010, 11:25 pm
Va rog sa verificati daca mizerabilul de comert stradal practicat pe Strada Malu Rosu 87A, bl. 101 C1 de catre tiganii autohtoni este legal. Va rog sa vedeti la fata locului ce focar de infectie este langa taraba jegoasa la care isi vand porcariile! Este incredibil cum in fiecare an avem parte de aceeasi imputiciune, iar cand pleaca, in urma lor ramane un munte de gunoaie! Chiar nu putem scapa de mizerie?
34
Mihaela - 03 Jan 2010, 09:20 pm
V-am votat! Cainii s-au inmultit, la case, multi dau drumul cainilor pe strazi, pentru a-si pastra curtea curata; asa e la noi, doar la noi!

Strazile sunt asfaltate prost, nimeni nu verifica pe cei care trebuie s-o faca; in plus, daca chemam pe unul ca dl. Georgescu, chiar nu trebuie sa astepti sprijin. Exp. strada Gradinari cu Ion Ghica (intersectia lor), nu-i panta, nu-i gura de canal acolo unde se cere. Au turnat fara a da scurgere spre canalizari, este de mantuiala! Sunt zdrentuite, plombate, nu arata a lucru nou!

Pacat, Primare, ai promis altceva!
33
Sorin - 30 Dec 2009, 03:35 pm
Buna ziua, Domnule primar. Locuiesc pe strada Muzicantilor si vreau sa va aduc la cunostinta de situatia jalnica a singurului parculet de joaca al copiilor din zona - diferenta de la cer la pamant fata de cele din nordul orasului. De ce???
32
Anonim - 22 Dec 2009, 02:03 pm
Rusine de trei ori, primarule Volosevici, pentru cum ati deszapezit Strada Malu Rosu, Elena Doamna si trotuarele.
31
Mihaela Teodoru - 10 Dec 2009, 05:16 pm
In Romania, autoritatile au eutanasiat cainii fara stapan, ani la rand, crezand ca astfel strazile vor fi mai curate. Cu toate acestea, si in 2009, numarul maidanezilor este foarte mare. Eutanasia nu a dat roade! Din 2008, a fost abrogata si in Romania, prin legea 9/2008, de protectie a animalelor.
Avem toate mijloacele sa oprim acum, impreuna, inmultirea cainilor fara stapan. Este o problema care ne priveste pe toti, este o problema pe care o vom rezolva impreuna. Imaginea jalnica a sutelor de caini abandonati, slabi, bolnavi, ucisi de masini, molestati, care musca, trebuie sa devina in scurt timp, amintire.
Situatia actuala din toata tara necesita impunerea de reguli stricte referitoare la inmultirea animalelor de companie.
Este necesara adoptarea unor reglementari la nivelul consiliului local si judetean referitoare la necesitatea sterilizarii tuturor cainilor, cu sau fara stapan, SINGURA SOLUTIE pentru reducerea treptata a numarului de caini de pe strazi.
30
Cristian Stoica - 18 Nov 2009, 12:50 pm
Pe strada Colinei, in parcarea fostei fabrici de paine, se afla o masina abandonat de mult timp, care s-a umplut de gunoiaie si miroase ingrozitor. Am anuntat la ADPP de cateva luni si nimic. Poate veniti sa o ridicati...
29
Florin - 05 Nov 2009, 06:45 pm
Domnule Primar,
Am vazut mai multe postari legate de cainii vagabonzi, dar nu am vazut nici o imbunatatire asa ca ma intreb daca au rost aceste comentarii, in mod normal ar trebui sa raspunda cineva la ele, nu? Exceptand zona centrala (care trebuie sa dea impresia ca e europeana...), strazile orasului sunt invadate de caini. Chiar aseara, am fost acostat de o haita in jurul intersectiei Cioceanu. Va rog sa ma credeti, chiar si in timpul zilei evit sa merg pe strazile unde observ caini vagabonzi! Astept un raspuns in urmatorul numar al ziarului primariei...
28
Magda - 27 Oct 2009, 09:09 am
Domnule Primar,
As dori sa stiu in ce stadiu este reabilitarea blocurilor. Locuiesc in bl. 39, Strada Anotimpului nr. 3, avem probleme mari cu planseul, iar locatarii nu vor sa contribuie la refacerea acestuia deoarece asteapta sa inceapa reabilitarea. Va rog sa-mi raspundeti daca anul acesta se mai face reabilitarea. Multumesc.
27
Anca - 03 Sep 2009, 10:42 pm
Buna seara, am si eu o rugaminte. Ce se intampla cu parcul de pe Strada Republicii este sub orice critica, sunt foarte multi copii in acest parc, este un praf si o mizerie de nedescris. Sunt 4 leagane, 2 balansoare si un topogan care si acesta este spart, vrem mai multe banci, noi stam pe marginea cimitirului (pe piatra) Sovietic, ca nu sunt banci. Va multumim si asteptam ca Primaria sa faca ceva si ptr. acesti copii. Asteptam schimbari...
26
Bogdan Ciocoiu - 28 Aug 2009, 09:15 am
Domnule primar Volosevici, strada Malu Rosu este dezastru, nu sunt semavoare, nu sunt trecerii de pietoni, trotoarul este varza. Ati pus o firma care a spart si a stupat cu pietre, nu a pus podete de trecere, cand spargea muncitorii injurau si se imbatau. Jos cu dumneavoastra de la Primarie!
25
Roxana - 24 Aug 2009, 09:35 am
Stimate Domnule Primar,
Nu va pot felicita pentru cum arata orasul Ploiesti decat cu jumatate de gura, si asta pentru ca doar in centru sunt asfaltate trotuarele si carosabilul, in timp ce spre periferie nu poti merge pe trotuar pentru ca fie nu exista fie este total sfaramat. O alta foarte mare problema sunt cainii vagabonzi care pur si simplu au pus stapanire pe ghenele de gunoi, si cum acum ziua s-a micsorat este aproape imposibil sa ajungi in locurile "patronate" de caini. Nu mai vorbesc de faptul ca noaptea se duc adevarate razboaie si este imposibil sa ne odihnim.
V-ati intrebat vreodata ce se poate intampla daca locuitorii orasului nu vor mai plati darile catre primarie? Poate este timpul sa va puneti aceasta intrebare si ca raspuns sa luati masurile ce se impun.
24
Olga Raducan - 17 Aug 2009, 04:06 pm
Domnule primar, am in bloc o vecina care creste caini. La bloc suntem plini de purici si ne imbolnavim, eu am un copil de 10 luni nu imi pot aerisi camera din cauza mirosului. Am fost si la Directia de Sanatate Publica si nu au facut nimic, nici macar nu au venit sa vada. Ma cert mereu cu vecina, va rog sa faceti dvs. ceva. Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino nr. 279, bl. B2, sc. A
23
Laura D. - 14 Aug 2009, 05:05 pm
Domnule primar, vad ca va descurcati destul de bine cu Ploiestiul si vreau pe aceasta cale sa va incurajez sa o tineti tot asa, ca de cand sunteti primar oraul este mai curat si cu foarte multa verdeata si flori! Dar ceea ce ma intereseaza pe mine cel mai mult este infiintarea Politiei animalelor in Ploiesti. Nu este o gluma si vorbesc foarte serios, am avea mai multe vorbe de bine daca am mai ajuta animalele sa nu mai stea pe strazi si daca nu am mai lasa lumea sa le maltrateze! Am fii mai civilizati daca s-ar scapa de acesti oameni inculti si fara suflet! Copiii nu au altceva sa invete decat sa ucida animale, sa le maltrateze! Va spun sincer ca as fi de acord sa contribui cu bani la infiintarea unei asociatii de genul si ca suntem atatia care doresc sa lucreze in acest domeniu! Ajutati-ne!!!
22
Gloria - 07 Aug 2009, 04:44 pm
Ce facem cu cainii vagabonzi? Asa credeti ca arata capitalele europene? Sunteti surd sau orb domnule primar? Dar cu taximetristii care incurca circulatia pe la toate colturile strazilor, vezi Strada Diana de la capatul lui Cantacuzino? Sau cu aurolacii care stau prin parcuri alaturi de copii? Pitoresc, nu? Probabil ca asa trebuia sa ne prezentati Ploiestiul cand am votat, macar nu ne mai miram acum...
21
Lori - 06 Aug 2009, 05:16 am
Domnilor, pe mine nu ma intereseaza ca nu aveti unde sa mai duceti cainii vagabonzi, dar tin sa va spun ca sunteti principalii vinovati de inmultirea acestora. Veniti va rog in Mihai Bravu si luati toti cainii, nu se mai poate, sunt mai multi caini decat copii. Sunt asistent medical, si m-am saturat sa vad atat de multi copii traumatizati si mutilati de aceste animale. Chiar singura noastra sansa este sa chemam televiziunea si presa, ca sa va desteptati dumneavoastra? Multumim.
20
Dana Marinescu - 17 Jul 2009, 01:51 pm
Pe strada Targovistei, care cu stupoare constat ca nici nu exista pe harta Ploiestiului, care este in vest si pe care se afla destule obiective industriale, se afla si un bloc cu garsoniere. Chiar daca o parte din locatarii acestui bloc au facut sesizari telefonice si chiar s-au prezentat la primarie pentru a face plangere referitor la cainii care, efectiv, se inmultesc alarmant in zona. Au fost luati 2-3 caini si restul domina inca acest cartier. Ce trebuie facut pentru a se lua atitudine in acest sens??? Avem nevoie de liniste si curatenie, avem pretentia ca suntem oameni civilizati dar... exista cineva care nu vrea sa traim in acest secol. Sper sa se faca ceva pe acesta strada. Multumesc.
19
Simona Ghita - 14 Jul 2009, 10:38 am
Domnule Primar,

In virtutea legii nr.544 - acces la informatii publice, va rog, in numele unui grup de cetateni din strada Murelor, bl.14 I, sa ne transmiteti o copie dupa autorizatia de constructie a numitului Florin Mirea, locatar al blocului 14I, sc. A ap. 3.

Va multumesc si astept raspunsul dvs. in termenul legal.

Cu stima,
18
ZAZULEAC GHEORGHE - 14 May 2009, 10:19 am
PENTRU LUNA APRILIE NU A FOST VIRATA IN CONTUL PERSONAL ALOCATIA DE STAT A FICEI MELE,ZAZULEAC SIMONA!
CUI SA MA ADRESEZ?
17
Ion Odorica - 09 May 2009, 11:43 pm
Nu am primit nici un semn de la dvs. la mesajul meu din 29 apr. Astept cu incredere.
16
Ion Odorica - 29 Apr 2009, 04:19 pm
Daca vreti sa vedeti cum se fura un gard de catre infractori cu ajut. voturilor la 3 locatare, de frica si raminind neprotejata, fata blocului. Nici nu se da voie sa vina Primaria( a spus, D-na Baciu, de la RATPP), sa puna gard viu sau gard de fier, ca la alte blocuri. Femeile de serviciu sint oprite de a face curat, din nu stiu ce interese dar banii pt. serviciile ei se platesc. Doresc ca despagubirile pentru faptul ca mi,s-a luat bani din buzunar si nu mi s-a platit nici contravaloarea gardului de fier. Nu am primit nici un document prin care mi s-a confiscat gardul in baza carei legi. Terenul e folosit de tot felul de onanisti si dezaxati. Donez banii recuperati la o casa de batrini (Iliesti). Nu vreau sa ramina banii infractorilor. Am scris si pe internet catre Politia 4 Sud, dar nu am primit nici un semn. Cu incredere , Ion Odorica
15
Minea Dallis - 06 Apr 2009, 02:27 pm
Am fost de curand la mai "sarantocii" nostrii vecini bulgarii la Ruse, si ce sa vezi, surpriza: nu au nici macar un maidanez pe strada. Deci la amarati se poate, iar la noi aia care ne dam europenii lu' peste nu? De ce? Raspuns - d-aia ca trebuie altii sa faca burta mare pe aceast bussines.
14
MIHAELA HEREA - 17 Mar 2009, 07:42 pm
D-le Primar va rog insistent sa va faceti timp si sa veniti intr-o dimineata ,intre orele 7.20-7.45 pe ALEEA IEZERULUI sa vedeti copiii cand merg la scoala,in special zona gradinitei 47 !VA asigur ca este o adevarata cascadorie pentru toata lumea!Si inca ceva:ce facem d-le cu haitele de caini ,asteptam sa se intample o tragedie sa reactionati?VA MULTUMESC!
13
elena - 06 Dec 2008, 02:18 pm
va rog daca se poate sa-mi trimita si mie cineva un sfat. locuiesc intr-un bloc cu 9 etaje, eu locuiesc la et.8 liftul acestui bloc este stricat de 8 luni de zile. avem o gramada de probleme la nivel de administratie va rog sfatuiti-ma ce putem face, eu nu am incredere in administrator se poate sa gasim pe cineva care sa verifice ce face acest administrator, pentru ca exista un fond de reparatii al blocului un fond de rulment si mai exista si o gramada de familii care au achitat sume considerabile iar administratorul ne spune ca nu se poate finaliza lucrarea ca nu s-au platit banii pe materiale.astept raspuns va multumesc.
12
Laurentiu C - 26 Nov 2008, 11:58 pm
M-am uitat pe <a href=\"http://www.ploiesti.ro\">pagina primariei</a> si exista acolo telefoane si departament de ralatii cu publicul unde te poti adresa dar probabil (vorba madalinei) vei vorbi in vant exact asa cum facem si aici.

Subscriu madalinei, daca vrei sa faci ceva... presa este probabil singura unealta care te poate ajuta (din pacate...., dar adevarat)
11
Madalina - 26 Nov 2008, 11:00 am
Laurentiu DAMIAN sunt de acord cu tine dar ce putem face? ca degeaba postam noi aici comentarii. Crezi ca ne baga cineva in seama?
Vad ca stii niste informatii destul de exacte. poate ca ar trebui sa le furnizezi presei si poate ei vor avea mai mult succes sa faca ceva. Macar sa imprastie informatia la cat mai multi ploiesteni

Eu iti sugerez sa contactezi phonline.ro spre exemplu; am vazut ca sunt destul de admirati de toata lumea si li se duce vorba ca ar fi total impartiali (dumnezeu stie dar macar incerci) si se vrea a fi un ziar local foarte citit.
10
Laurentiu DAMIAN - 26 Nov 2008, 08:54 am
ITI MULTUMESC PRIMARIE DRAGA CA TE DESCURCI DE MINUNE SA CHELTUI BANII PUBLICII.SI CA SA NU FIE VORBA SPUSA IN VANT, DACA AI TUPEUL SA MA CONTRAZICI, VINO SA VERIFICAM IMPREUNA O LUCRARE OARECARE, DE REPARATIE DE DRUM, ATRIBUITA , DESIGUR PRIN LICITATIE PUBLICA, CONSTRUCTORULUI SSCR, CARE A FOLOSIT P L A S A D E C A R T O F I BITUMINATA, IN LOC DE MATERIAL GEOTEXTIL. NOI SUNTEM SIGURI CA IN FACTURA DE DECONT VA FI INSCRIS CA S-A FOLOSIT UN PRODUS SINTETIC BEBIT, DAR CUM DRUMARUL ESTE SI ECONOM, ACESTA NICI MACAR ACEASTA PLASA NU A ASEZAT-O DE MIJLOCUL DRUMULUI, DAR IN DEVIZ ACEASTA APARE DIN NOU.
ASA CA DOAMNA IAMANDI MIHAELA, CE SPAGA ATI LUAT DE LA SSCR SA APROBATI LA PLATA ACEASTE LUCRARI?
STIU ESTE MAI CALD IN BIROU, IAR PLIMBAREA CU MASINA INSTITUTIEI POATE FI FACUTA MAI BINE IN SCOPURI PERSONALE, SA VA DUCETI SI ADUCETI PROGENITURA DE LA SCOALA.
SE PARE CA V-ATI MOLIPSIT DE LA COLEGII DE MAI SUS CU UN ETAJ, SERVICIUL INVESTITII. IN CONTINUARE SPOR LA MITA
9
N.G - 28 Oct 2008, 08:36 am
Domnului Primar
Am observat cu stupoare ca saitul primariei este neactualizat dar nu ma mira.Nu uitati sa realizati ce ati promis si vreau sa va amintesc un mic detaliu,va rog sa vedeti asta: http://video.neogen.ro/search/recent/anytime/toate_categoriile/ploiesti+incendiu?
8
toma - 05 Oct 2008, 12:00 pm
Statuia lui Mihai Viteazu din Ploiesti a fost "impodobita" din exces de zel cu steagul tricolor.Mentionez ca M.V. a trait in sec.16 iar tricolorul a devenit steagul oficial la 1867 Las la aprecierea organelor competente sa ia masurile ce se impun.
7
voicu cristian - 10 Sep 2008, 12:16 pm
ce faceti cu fintina arteziana din eminescu 22 sa scos pamintul si ati lasato asa
6
condurateanu cornel - 04 Sep 2008, 12:06 pm
Pe str.Sipote nr.1,in spatele blocului 151-D un cetatean a ingradit cu gard de sarma o portiune a spatiului public ,loc unde creste gaini si strange diferite resturi de la ghena de gunoi pe care le depoziteaza.Mirosul este puternic iar cocosii n-e dau desteptarea in fiecare zi la orele 04.00.Va rog sa interveniti pentru ca acesta situatie sa nu mai continue.Totusi locuim in Municipiul Ploiesti,nu?
5
AVRAMESCU CAMELIA - 04 Aug 2008, 01:43 pm
Locuiesc in zona de vest a orasului, pe str,. Aleea Strejnic, de curand primaria a asfaltat strazile in cartierul , amenajand totodata si spatii de parcare pentru masini. Toate bune si frumoase numai ca primaria a omis sa amenajeza si spatii de parcare intre blocurile A3 si A4, unde dealtfel exista o parcare de masini neamenajata in care locuitori acestor blocuri isi parcheaza masini. Intrebarea mea este daca tot s-a refacut sistemul rutir si parcajele in acest cartier de ce s-a trecut peste acest spatiu care a ramas ca o pata neagra intre aceste blocuri. Parca in campania Dv-stra Dl. primar ne promiteati in acele pliante pe care le primeam ca o sa amenajati si aceasta parcare. In speranta ca acest mesaj va fi citit , astept cu increderea ca in curand aceasta parcare va fi amenajata.
4
Smoleanu Marius - 22 Jul 2008, 11:14 pm
Operatorul de salubritate \\\"Veolia\\\'\\\' nu-si face deloc datoria !!!
Ghena nr. 304 amplasata in spatele blocului 37A de pe strada Banatului \" - Ploiesti - este vesnic plina; deserveste o multime de blocuri si gunoiul se ridica o data pe saptamana. Mentionez faptul ca s-au facut promisiuni in campania electorala pentru rezolvarea problemei dar nu s-a facut nimic in acest sens . Desi Operatorul de salubritate \\\"Veolia\\\'\\\' a mai fost amendat din aceasta cauza se pare ca nu e in stare sa faca fata acestei situatii, drept pentru care ar fi bine sa-si rezilieze singur contractul incheiat cu Primaria Ploiesti. Totodata tehnologia pe care o are la dispozitie e rudimentara (secolul I i.e.n) pentru ca atunci cand vine stationeaza minim o ora pana se chinuie sa ia cu cazmaua gunoiul imprastiat din cauza ca nu vin atunci cand trebuie ( o data la 2 zile) iar cand pleaca tot mizerie ramane drept pentru care la cateva zile mai apare un tractor cu excavator care ia mai mult pamant deca
3
Radu Marin - 09 Jul 2008, 12:33 pm
Cei de la Apa Nova Ploiesti nu-si fac datoria, in sensul ca dupa fiecare ploaie cat de mica, parcarea din fata scarii "C" a blocului 25b din strada Cameliei nr. 18b Ploiesti se umple cu apa, din cauza canalizarii infundate. La numeroasele sesizari ale locatarilor, nimeni nu a luat nicio masura de remediere a situatiei penibile in care ne aflam, ori de cate ori ploua. Rog pe cei abilitati sa ia masuri!
2
albu dumitru - 05 Jun 2008, 10:40 pm
model de incultura: Strada b-dul Republicii. Ori e strada, ori e bulevard. Cat sesizarea din Malu Rosu, am un sfat: \"lasciati ogni spranza voi muritori!\"
1
Panait daniela - 22 May 2008, 05:14 pm
Operatorul de salubritate \"Veolia\'\' nu-si face datoria!
Ghena amplasata in spatele postei din cartierul \"Malu\' Rosu\" - Ploiesti - este vesnic plina; deserveste o multime de blocuri si magazine si gunoiul se ridica din trei in trei zile. Mentionez faptul ca locatarii blocurilor din apropierea acsteia ne-am gandit sa facem un memoriu in care sa subliniem faptul ca valoarea apartamentelor noastre este considerabil redusa din acesta cauza. Sunt convinsa ca in contractul incheiat cu acesta firma exista niste clauze in favoarea cetatenilor. Nu-i asa? Drept pentru care va rog sa luati masurile ce se impun.
PS: fostul operator de salubritate ridica gunoiul de doua ori pe zi, matura perimetrul si dezinfecta.